ΗΠΑ: «Τα κινητά τηλέφωνα και όχι η κάνναβη μειώνουν τις πωλήσεις μπύρας»

Σύμφωνα με ανάλυση που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Ενωσης Αμερικανών Ζυθοποιών, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι η κατανάλωση κάνναβης  μειώνει τις πωλήσεις μπύρας, υπάρχουν όμως απτές αποδείξεις ότι οι υπηρεσίες online ραντεβού όπως το Tinder ωθούν τον κόσμο στο να βγαίνει λιγότερο σε μπαρ και χώρους διασκέδασης, με αποτέλεσμα τη μείωση των πωλήσεων του ποτού.

«Η κάνναβη είναι ένα εναλλακτικό προϊόν που οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν, όπως το κρασί και τα αναψυκτικά. Όμως το… iPhone ίσως αποτελεί μεγαλύτερη απειλή για την μπύρα», δηλώνει ο επικεφαλής της Ένωσης Ζυθοποιών της χώρας Bob Pease στον Independent,

Σύμφωνα με τον κ. Pease, μεγαλύτερο πρόβλημα προκαλούν τα άδεια μπαρ, παρά η στροφή σε άλλους τρόπους «ψυχαγωγίας» όπως η κάνναβη. Γι αυτό και, όπως δηλώνει,

μεγαλύτερος εχθρός της μπύρας είναι τα smarthpones και το online dating, παρά η κάνναβη

Η νομιμοποίηση της κάνναβης για ευφορικούς σκοπούς σε πολλές πολιτείες των ΗΠΑ, θεωρείται από αρκετούς ζυθοποιούς μια απειλή για τη βιομηχανία της μπύρας μιας και μπορεί να οδηγήσει τους καταναλωτές στο να ξοδεύουν λιγότερα χρήματα για αλκοόλ. 

Όμως οι εφαρμογές dating όπως το Tinder, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να γνωρίσουν νέα άτομα χωρίς να χρειαστεί να βγουν έξω από το σπίτι για ένα ποτό, είναι αυτές που έχουν αδειάσει τα μπαρ. Ενώ στο παρελθόν μπαρ και μπύρες αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της γενικότερης κουλτούρας των ραντεβού (dating culture), πλέον δε δείχνουν και τόσο απαραίτητα.

«Συνηθίζαμε να βγαίνουμε έξω για να κάνουμε γνωριμίες. Τώρα πια ο κόσμος το κάνει μέσω του τηλεφώνου του. Όλα αυτά είναι απλά μέρος της εξέλιξης της κοινωνίας», αναφέρει ο κ. Pease.

Όσο αφορά στο μέλλον, ο Πρόεδρος των Αμερικανών ζυθοποιών εκτιμά ότι οι ζυθοποιοί κάποια στιγμή θα χρησιμοποιούν και την κάνναβη ως συστατικό της μπύρας, όταν αυτό γίνει νόμιμο.

Πηγές / Διαβάστε Περισσότερα:

Independent

Beverage Daily