«The New Normal»: η μικρού μήκους ταινία του Σπάικ Τζόνζι για τη νομιμοποίηση της κάνναβης

Σε ένα δίλεπτο διαφημιστικό για λογαριασμό της MedMen, o Σπάικ Τζόνζι εξιστορεί την ιστορία της Αμερικής μέσω της ιστορίας της κάνναβης στη χώρα.

Έχουν περάσει 6 χρόνια από την τελευταία ταινία του Σπάικ Τζόνζι «Δικός της», η οποία μάλιστα κέρδισε και πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, και έκτοτε δεν είχαμε κανένα νέο για κάποια νέα ταινία του.

Πριν έναν μήνα περίπου κυκλοφόρησε μια μικρού μήκους ταινία με πρωταγωνιστή τον Ιντρις Ελμπα (την οποία μπορείτε να δείτε εδώ), ενώ πριν λίγες ημέρες συνεργάστηκε με την εταιρεία που κατέχει αλυσίδα καταστημάτων κάνναβης MedMen για να σκηνοθετήσει ένα δίλεπτο διαφημιστικό τους με τίτλο «The New Normal». Σε αυτή τη μικρού μήκους ταινία, ο Τζόνζι υποστηρίζει την νομιμοποίηση της κάνναβης στις ΗΠΑ, εξιστορώντας την ιστορία της Αμερικής μέσω της εξέλιξης του φυτού στη χώρα.

Δείτε το «The New Normal»:

Μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ συνεργάστηκαν με τον Τζόουνς για αυτή την μικρού μήκους ταινία, όπως ο υποψήφιος με Οσκαρ διευθυντής φωτογραφίας Μπράντφορντ Γιάνγκ, ο ηθοποιός Τζέσι Γουίλιαμς και σκηνογράφος Τζέιμς Τσίνλουντ. Μαζί με το διαφημιστικό αυτό, ο Τζόνζι μαζί με την Μόλι Σίοτ ετοιμάζουν και ένα μικρό μήκους ντοκιμαντέρ το οποίο εξερευνά σε βάθος τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται η μικρού μήκους αυτή ταινία.

Μίλησαν με αρκετά άτομα όπως βετεράνους πολέμου που κάνουν χρήση κάνναβης για ιαματικούς λόγους, αστυνομικούς, πολύχρονους χρήστες αλλά και νέους επιχειρηματίες της βιομηχανίας τυ φυτού, για να κάνουν την ταινία αυτή.

Eπιχειρηματίες, αθλητές, αστυνομικοί, μοδάτες νεαρές κυρίες ντυμένες με την τελευταία λέξη της μόδας, γλυκύτατες γιαγιάδες, φουσκωτοί μποντιμπιλντεράδες και, πάνω απ’ όλα, εύποροι, επιτυχημένοι και «γυαλιστεροί» Αμερικανοί και Αμερικανίδες, φιγουράρουν στις καμπάνιες των δύo τελευταίων ετών της εταιρείας MedMen πασχίζοντας να κατατάξουν την κάνναβη στην κατηγορία «mainstream».

Περισσότερα για τις μεγαλειώδεις, όσο αφορά στα ποσά που καταναλώνονται για αυτές, καμπάνιες της MedMen μπορείτε να διαβάσετε στο αφιέρωμά μας «Ξέχνα τον χασικλή που γνώριζες».

Εικόνες από την πρόσφατη, αξίας 4 εκατομμυρίων δολαρίων, καμπάνια της εταιρείας. Το «ακέφαλον» των εικονιζομένων στοχεύει στο να αισθανθούν οι Αμερικανοί τον εαυτό τους στη θέση των ηρώων. Και η κάνναβη να συνδεθεί με την επιτυχία και την κοινωνική καταξίωση.

Πηγές:

The Forbes / / Flix // AdWeek