To Hemp Oil shop της Δάφνης || Slideshow

Ένα νέο κατάστημα της αλυσίδας Hemp Oil λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες στη Δάφνη.

Παρακάτω μερικές εικόνες από το κατάστημα, ενώ ακολουθεί το σχετικό Δελτίο Τύπου της εταιρείας.

Πληροφορίες Καταστήματος: 

Διεύθυνση: Έλλης 9 Δάφνη, 10440 /  dafni@hempoilshop.gr / (+30) 2102241220. Facebook: @hempoilshopDafni

Ωράριο: Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 9:30 ΠΜ – 3:00 MM // Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 9:30 ΠΜ – 2:00 MM & 5:00 ΜΜ – 8:30 MM // Κυριακή: Κλειστά


Η πρώτη εταιρεία παροχής προϊόντων Κανναβιδιόλης – CBD της Ελλάδας, η Hempoil Natural Products συνεχίζει την πορεία της στον τομέα του Franchise παρουσιάζοντας το κατάστημά της στη Δάφνη.

Το Hemp Oil Shop της Δάφνης διαθέτει όλη τη γκάμα των προϊόντων της Hempoil: Εκχυλίσματα CBD της εταιρείας Enecta® (CBD Oils, CBD capsules, CBD crystals), αγνά καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης της Cannacura (Cannabios & Trompetol), συλλεκτικούς ανθούς, ατμοποιητές και πολλά ακόμα προϊόντα, πάντοτε υψηλών προδιαγραφών και βιολογικά και πιστοποιημένα.

“Βασικό μας μέλημα παραμένουν οι ανάγκες των ασθενών, αλλά και των απλών φίλων της κάνναβης, ανάγκες τις οποίες προσπαθούμε να ικανοποιούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στόχος μας παραμένει τα προϊόντα μας να είναι ευρέως προσβάσιμα μέσω των καταστημάτων του δικτύου μας σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, διατηρώντας ταυτόχρονα σταθερή την ποιότητά τους”.

Η Hempoil Natural Products διαθέτει ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο ανά την Ελλάδα το οποίο ξεπερνά αυτή τη στιγμή τα δέκα καταστήματα.

Τα Hemp Oil Shops είναι καταστήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες είναι επαγγελματίες ιδιαίτερα καταρτισμένοι στα θέματα της κάνναβης, ικανοί να ενημερώσουν με υπευθυνότητα τόσο τους ασθενείς όσο και τους απλούς λάτρεις του φυτού που μας επισκέπτονται.

Συνεργαζόμαστε με καινοτόμους επιχειρηματίες ικανούς να διαχειριστούν με υπευθυνότητα και αξιοπιστία προϊόντα που έχουν και φαρμακευτική χρήση.

Κι απ’ την πλευρά μας σαν Hemp Oil Natural Products, φροντίζουμε να τους στηρίζουμε αφενός μέσω διαρκών μετεκπαιδεύσεων, αφετέρου μέσω της αξιοπιστίας των brand, των εμπορικών ετικετών, που αντιπροσωπεύουμε και απέναντι στις οποίες είμαστε ιδιαίτερα επιλεκτικοί.».